10 Temmuz 2011 Pazar

Institut Arnaud Paris: Dengeleyici Tonik


Bu ara işte çok yoğunum. Üzerine bir de yirmilik dişin ağrısı eklenince yazın sıcağıyla iyice çekilmez oldu. Ancak bu ürünü tanıtmadan geçemezdim.

Herhalde "Vazgeçemeyeceğin cilt bakım markası ne?"  diye sorarsanız kesinlikle Arnaud derim. Bir dönem deli gibi her ürününü kullandığım ancak sonra ara verip başka ürünlere yöneldiğim olsa da dönüp dolaşıp yine bu markanın ürünlerini alıyorum.  

Yaklaşık 2 aydır bu resimdeki toniği kullanıyorum. Daha önceden pembe olanını kullanmıştım. Resme aldanmayın. İlk aldığımda unuturum diye çekmiştim. Ürünün üçte birini bitirdim bile... Karma ciltlere yönelik bir ürün bu... Daha önceden bahsetmişimdir kesin, T bölgemde hafif bir yağlanma var. Özellikle bu aylarda yediklerime dikkat etmezsem kendini daha da belli ediyor. Yanaklarımsa tam tersine kuru... Banyodan çıktığımda da hafif bir gerilme hissediyorum. O yüzden dengeleyici toniğin bana uygun olduğunu düşündüm.


Düşüncemde de yanılmamışım. Yüzümü temizledikten sonra bu ürünle siliyorum. Nemlendirmeye hazır bir hale geliyor. İşin aslı sanki siyah noktalarımda da azalma oldu. Üstelik cildinizi yumuşacık yapıyor. T-bölgesindeki parlama da bu üründen sonra azalma gösterdi. Tavsiye eder miyim? Kesinlikle ederim.

Arnaud ürünlerini nerede bulabileceğinizden daha önce bahsetmiştim. Benim aldığım yerlerde haftanın belli günleri Arnaud'un kendi cilt bakım uzmanları bulunuyor. Hangi ürünün size uygun olduğu konusunda size yardımcı olacaklardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...