20 Eylül 2011 Salı

Peri Kutusu: MAC Fall Colour Koleksiyonu MSFleri


Bu haberim MAC MSF koleksiyonu yapanlar için gelsin...

Ne zamandır Peri Kutusu'na bir şey atmıyorum. Bu demek değil ki istemediğm bir şey yok. Yığınla var... Ancak belli sebeplerle benim de her istediğim olmuyor ne yazık ki...

Her neyse, MAC'in yeni çıkaracağı koleksiyonlardan biri olan Fall Colour koleksiyonunu görünce beklemem gerektiğine karar verdim. MAC'in en sevdiğim ürünleri olan msflerden iki tanesi koleksiyonda yerini alacakmış. Bunlardan biri Porcelain Pink diğeri de Lightscapade...

Ebay'de yaptığım küçük bir araştırma sonucunda Porcelain Pink'in $45, Lightscapade'in ise $120 gibi uçuk bir rakama satışa sunulduğunu gördüm. Yuh yani! Oh olsun size aç gözlü satıcılar... MAC'in tekrar bu ürünleri piyasına sürmesine bu kadar sevinmezdim açıkçası.

Koleksiyon 29 Eylülde Amerika'da satışa çıkıyor. Diğer ülkelerde de ekim ayını bulması bekleniyor. MAC Bahariye(Kadıköy) şubesinden öğrendiğim kadarıyla Türkiye'de bir ay kadar gecikebileceği söylendi. Bu arada Semi Precious koleksiyonundan msf almayacağım demiştim ama MUA Özgür Bey'in beni ikna etmesi sonucunda bir adet de olsa edinmiş bulunuyorum. O da çok yakında burada olacak... 

Peki, siz bu ürünleri nasıl buldunuz? Daha önce kullandığınız msflerden mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...