18 Eylül 2011 Pazar

Peri'nin Makyaj Çantası


Küçüklüğümden beri makyaj çantalarını karıştırmayı çok severim. Hadi bugün benim çantamı birlikte karıştıralım. Öyle çok kalabalık sayılmaz ama rahatlıkla hafif bir makyajın altından kalkar. Fırça ya da sünger yok diye şaşırmayın. Seyahat boyu ufak bir fırça setim var. Ondan da bir ara bahsedeceğim.

MAC MSF Refined: Bu MSF'yi hem allık hem de aydınlatıcı olarak kullanabiliyorum. O nedenle ayrıyeten bir allığın yükünü de çantamdan atmış oluyorum. Şu an satışı yok ama başka koleksiyonlarda kesin çıkar.

MAC Dazzleglass Date Night: Kesinlikle favori parlatıcım... Bazen saçlarıma yapışsa da o parlaklığı rengi falan çok hoşuma gidiyor. Genel de bu parlatıcımı yanımda taşıyorum.

Max Factor Creme Puff #41: Likit bir fondöteni çantada taşımak da dışarıda bir yerde yüzünüze uygulamak da daha zor... Tabi ki pudraya göre... Bu ürün hem fazla büyük değil, hem de iki işlemi birden görüyor.

ELF Makeup Mist and Set: Elf'ten aldığım bu ürünü boyutu nedeniyle rahatlıkla yanımda taşıyorum. Bitse bile kutusunu atmayacağım. Diğer ürünlerimden takviye yapıp yanımda sürekli bulundururum diye düşünüyorum. Böylece MAC'in ürününü eve saklamaya karar verdim.

Loreal Volume Million Lashes Siyah: Bunun yerine başka rimellerde taşıdığım çok oluyor ama hem siyah olması hem de kirpiklerimi tek tek ayırması yanımda taşımam için büyük artı...

Garnier Roll-on Göz Altı Kapatıcısı: Bilyeli ucunu seviyorum. Soğuk kompres etkisi yapıyor. Gerçi kapatıcı fırçası veya beauty blender süngeri de yanımda taşıyorum.

Maybelline Color Sensational Ruj Crazy Pink: Maybelline'in sevdiğim serisi... Rujun rengi çok canlı olduğu için hafif bir göz makyajıyla dengeyi duruyorum. Çok fazla uğraşmama da gerek kalmıyor.

Flormar Ultra Black Eyeliner: Bu kaleme aşık oldum. İtiraf ediyorum Flormar bu kez işini iyi becermiş. Bütün gün gözümde kalsa da akmıyor.

peki sizin yanınızdan ayırmadığınız kozmetikleriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...