7 Eylül 2011 Çarşamba

OPI: Sea Ya Later, Sailor!


Bu ojeyi uzun zamandır dolabımın bir köşesinde tutuyordum. Birbirimize hüzünlü hüzünlü bakışıp durduk. Yasaktan sonra acaba yayınlasam mı diye düşünürken neden merak edenleri bundan mahrum bırakayım dedim. Elimdeki diğer ürünleri de görmek ister misiniz bilmiyorum. 

Sea Ya Later Sailor, Opi'nin 2008 Retro Fun in the Sun koleksiyonundan... Bana nedense isminden dolayı Sailormoon'u hatırlatıyor. Ne alaka ben de bilmiyorum. Sınırlı sürümmüş, ben aldıktan sonra fark ettim. Her zaman dediğim gibi benim için önemli olan özel koleksiyon parçası ya da sınırlı üretim olması değil, önemli olan benim onu beğenmem... Değişik bir mavi arayışındayken karşılaşmış ve beğenip almıştım.


Gelelim renge... Tam bir yaz rengi benim için... Bana yüzme havuzlarını ve ıssız adaların etrafını saran okyanusları hatırlatıyor. (Duyan da her yaz ıssız adaya tatile gittiğimi sanır. Peh, peh, peh... ) İçinde minik minik ışıltıları da var ki ben onları ayrı bir sevdim. Bu rengi Chanel Azur'a benzetenler olmuş. Elimde o renk bulunmadığı için bir şey söyleyemeyeceğim. Ben daha çok OPI'nin Yokohama koleksiyonundaki Baby Blue'ya benzettim. Gerçi onunla da aralarında fark var.

Tırnaklarımda iki kat bulunuyor. Alt kat olarak da Kalyon sürmüştüm. Ancak bir dahaki sefere alt kata beyaz oje geçip, bu rengi bir de öyle deneyeceğim. Yoksa tırnak çizginizi yok etmek pek mümkün değil ne yazık ki...


Gelelim bu ojeye nasıl ulaşabilirsiniz. Ebay'de hala uygun fiyata satan satıcılar var. Ülkeye bir şekilde(arkadaş desteğiyle falan...) sokabilecek arkadaşlar olursa satıcının adını da verebilirim.

Peki siz rengi nasıl buldunuz? Başka markalarda bu tarz bildiğiniz renk var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...