9 Eylül 2011 Cuma

Vampire Diaries: 3. Sezon Promo Resimleri ve Peri'nin İzlememe Nedenleri


Vampir Diaries'in 3. sezonu çok yakında gösterime giriyor. Haliyle eğer sevenleri varsa birkaç resim paylaşmadan edemeyeceğim. İlk resimdeki elma size de bir şeyi çağrıştırmıyor mu? Bana çok şey anlattı desem yeridir.

Neyse, hali hazırda konu bu diziden açılmışken vampir manyaklığı olan ben neden izlemiyorum acaba? Bakalım, öyle her diziyi izlemeyen biri olduğumu anlamışsınızdır. Vampir manyaklığım olsa da bu dizi ne yazık ki benden geçer not alamadı. Nedenlerine hep birlikte göz atalım...

Bir: Elena tipik her vampir kitabında olan bir karakter... Ailesi yok, sorunlu kardeşiyle başı belada... Bella, Sookie ve diğerlerinden hiçbir farkı yok. Korunmaya muhtaç...

İki: Vampirlerle ilgili her dizi ve kitapta geçen iki güçlü adam arasında kalan insan kızı konusu burada da işlenmiş. Gidip gelmeler, aradaki çekişmeler sıklıkla görülüyor. Kötü karaktere başlarda gösterip elletmeyen namuslu kızımız, sonlara doğru ondan kopamıyor. Yine tanıdık gelmedi mi?

Üç: Küçük kasaba, yeni ortaya çıkan yabancılar, sarışın aptalı oynayan bir karakterin yanı sıra, iyilikle dolu yardımsever başka bir arkadaş, Elena'ya takık insan karakterler... Benzer şeyleri yakaladınız mı?

Bunlar şu an için sayabildiklerim. Ayrıca başroldeki Nina Dobrev'in oyunculuğunu çok tutuk bulan biriyim. Bence Elena'nın hislerini bize yansıttığını düşünmüyorum. Stefan'la bile konuşurken etkileyici olmayı başaramıyor. Daha ne denir ki...

Ben diziye heyecanla başlamış ama pek bir şey vaad etmediğini görünce ilk sezondan sonra bırakmış biriyim. Eğer gerçek bir vampir dizisi izlemek isterseniz inanın True Blood varken buna pek şans tanımanızı istemem. Ancak yaş itibari ile True Blood'u kaldıramayacak kişilere de bu diziyi tavsiye etmekte de bir sakınca görmüyorum.

Peki beğendiğim yerler de olmamış mıydı? Elbette olmuştu.

Cadı meseleleri, güneşe karşı vampirleri koruyan güçler, iki karakterden öte, iki kardeş arasında kalan genç kızın hikayesi ve bunun gibi birkaç şeyi daha ekleyebilirim sanırım.

Peki siz Vampire Diaries'i izliyor musunuz? Fikirleriniz neler?  



Resimler: Just Jared

3 yorum:

  1. Dediklerinin hemen hepsine katılıyorum desem yeridir. Eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke öyle olamsaydı ama yapacak bir şey yok maalesef.

      Sil
  2. sana katılmyorum çünkü bu dizinin kitabı 90lı yıllarda cıktı yani sookie ve belladan daha eski asıl bu konular diğer kitaplarda taklit edilmiştir.Twilight sadece çıkışı güzel yaptı.Diziye gelince bence başarılı :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...