5 Eylül 2011 Pazartesi

Maybelline: Affinitone Fondöten


Makyaj dolabım hala karışık. Kendimi de orada kaybetmeden önce en üst raflarda duran kullandığım birkaç ürünle ilgili yazayım dedim. Bu fondöteni bu yaz başında almış ama tembelliğim nedeniyle bir türlü yorum yazmaya fırsat bulamamıştım.

Ben fondöten insanı değilim. Yanlış anlaşılmasın, cildimle ilgili çok büyük bir problemim de yok. Öyle olmasa bile, kullandığımda sanki cildim yapış yapış gibi geliyor. Bu ön yargıyı yenmek için de elimden geldiğince farklı markalarda fondötenler denemeye çalışıyorum. Fondöteni uygulamak zorunda kaldığım günlerde, daha sonra üzerine pudra geçiyorum. Elbette pudrayı çok abartmıyorum.


Likit yapıda olması nedeniyle kolay uygulanıyor. Oldukça akışkan... Sivilceleri, benleri tam anlamıyla kapattığı söylenemez ama en azından benim kızarıklıklarımı görünmez yaptığı kesin. Kalıp gibi yüzlerden hoşlanmadığım için bana göre bir sorun yok tabii ki... Bendeki renk 24 Golden Beige... Yaz başında aldığım için şu an biraz açık görünüyor ama pudra ve allıkla sorunu çözüyorum.  

Ben genelde önce cildime Elf'ten aldığım Makeup Mist&Set'i sıkıyorum. Üstüne fondöteni şurada bahsettiğim fırçayla ya da resimdeki Mehron Beauty Blender süngerle uyguluyorum. Aşağıdaki resimlerde süngerle uygulanmış hali görülüyor. Resimdeki parlamış haline bakmayın, aslında daha doğal duruyor. Orada banyodaki lambanın ve makinemin flaşının azizliğine uğradım biraz.


Dezavantaj olarak renk skalasının yetersizliğinden dem vurabilirim. Cildinize uygun olanı bulmak biraz zor. En sevdiğim yanı ise her bütçeye uygun fiyatı ve küçük bir pakette olması nedeniyle bekletip bozulma ihtimalinin bulunmaması...

Peki, siz daha önce bu ürünü hiç kullandınız mı? Fikirleriniz neler?   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...