15 Eylül 2011 Perşembe

Kadıköy: Alışveriş, MAC, Akmar Pasajı v.s.


Bugün, tüm gün Kadıköy'deydim. Hali hazırda gitmişken alışveriş yapmamak olmazdı. Zira ne zamandır alışveriş yazılarımı görmüyorsunuz. Aslında resimdekiler dışında başka şeylerde aldım ama onlar blogumla pek alakalı değil. Her neyse sadece kısa bir özet geçeceğim.

Kadıköy MAC'e ilk defa gittim. Evet, ilk defa... Mağaza küçücük gözümden kaçmış yav. İstiklal ya da Bağdat Caddesi'deki gibi değil. Neyse Cem Bey sağolsun bana çok yardımcı oldu. Farklı tonlarda satinfinish fondötenleri yüzüme uyguladı, fluidlineları kurcaladım biraz ama sadece Mineralize Charged Water Skin Hydrating Mist'i aldım ki Elf'ten aldığım ürünü bile daha bitirememiştim. Her neyse bu arada ilgilileri varsa şimdiden duyurulur. Yeni koleksiyon yarın meraklılarını bekliyor. Hazır olun derim...

Ayrıca biten Arnaud toniğim ve Natur Vital şampuanım için de Ekşiler Parfümeri'ye gittim. Detaylı bilgi için şuraya tık! İsmail Bey'e saçma sapan sorular sordum falan... Sonunda aldıklarımın dışında bana bir lif hediye edip beni dükkandan def(!) etti Kendisi burayı okumaz ama çok teşekkür ederim.

Son olarak Akmar Pasajı'nı ne kadar karıştırsam da aradığım kitapları bulamadım. Biri Erdal Güven'in Yumi adlı kitabıydı. Neyse, ben de Celal ve Nice Kitapevleri'nden Satılık ve Açlık Oyunları'nı aldım. Evet, hala Açlık Oyunları'nı okumadım. Ne yapayım! Millet de görmemiş gibi bahsedip durmasın.

Diğerleri de İnnova Göz Kremi ve Golden Rose kapatıcı... Göz kreminden bahsetmiştim ama diğerine de sıra gelecek... Onları ne akla hizmet aldım bilmiyorum.

Eminim, sizin de kendinizi kaybedip böyle alışverişler yaptığınız oluyordur. Oluyordur değil mi? Lütfen yalnız olmadığımı söyleyin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...