16 Eylül 2011 Cuma

Natur Vital Şampuan, Saç Kremi ve Hair Cure


Birkaç ay önce saçlarımın çok yağlanmasından dert yanıyordum. Dalan serisinin saç bakım ürünleri saçlarımın uçlarına iyi gelse de dipleri aşırı yağlanmıştı. Pino Parfümeri'deki Huriye Hanım'ın tavsiyesi üzerine aldığım seti bitirmiş bulunuyorum.

Natur Vital Yağlı Saçlar için Şampuan: Bu şampuanı artık hayatta bırakmam. Saç diplerimdeki yağlanmayı en aza indirdi. Benim genelde yıkadığımın ertesi günü saçlarım sönmeye başlar. Bu şampuan bu süreyi en az iki güne çıkardı. İçerisinde güvercin ağacı, meyan kökü ve limon varmış. Oldukça etkili olduğunu söyleyebilirim. Üstelik bitkisel olması da ayrı bir artı benim için...

Hair Cure Yağlı Saçlar için Şampuan: Bitkisel içerikli bir şampuan daha... Ancak saç diplerim için Natur Vital kadar etkili değildi. Ancak negatif bir yönünü de göremedim. Bana biraz Biyoxin'in şampuanını hatırlattı desem yalan olmaz. Eğer saç diplerinizde çok yağlanma yoksa -en azından benim ki kadar- tavsiye edebilirim.

Natur Vital Yağlı Saçlar için Saç Kremi: Sanırım, içlerinde memnun kalmadığın hangisi derseniz bu ürün derim. Benim saç kreminde aradığım ilk özellik saçlarımın kolay taranmasını sağlamasıdır. Bu kremde o özelliği göremedim. Tamam, yağlanmasını geciktiriyor falan ama kolay taranmadıktan sonra beni tatmin ettiğini söyleyemem. Çünkü benim saç diplerim ne kadar yağlıysa, uçları da o kadar kuru... Bu nedenle koparak dökülme problemi yaşıyorum. O yüzden şampuana devam, krem için arayışa başladım bile...

Ben bu ürünleri nasıl kullandım? Eğer iki sefer Hair Cure'ü kullandıysam, bir sefer Natur Vital'i kullandım. Sonra Natur Vital'in saçıma daha iyi geldiğini fark edince sürekli onu kullanmaya başladım.

Peki, tavsiye eder miyim? Eğer benim gibi saç dipleriniz yağlıysa şampuanı kesinlikle bir deneyin derim. Saçlarınız da en az dipleri kadar yağlıysa saç kremine de bir şans tanıyın. Ben saç kremi için zeytinyağlı olanlara bir göz atacağım... Malum uçları çok kuru...

Peki, sizin önereceğiniz şampuan ve saç kremleri var mı?




1 yorum:

  1. Natur Vital'in saç maskesini denemenizi öneriyorum. Ben kızıl renkte olanı kullanıyorum. Saçı hem yumuşatıyor, besliyor ve az da olsa renk veriyor. Siz de saçınızın rengine göre seçeblirsiniz.

    kedisupurgesi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...