2 Kasım 2011 Çarşamba

Mat Oje Zamanı: Pastel No: 40 + ELF Matte Finisher


Ucuza alınabilecek mükemmel bir renk bence... Ne zamandır dolabımda duruyordu ama yazın hiç kullanmamıştım. Sonbaharla birlikte bu tarz renklerde görücüye çıktı.

Tırnaklarımda iki kat bulunuyor. Öyle kalın bir tabaka halinde de sürmemiştim. Top coat kullanmadığım halde diğer ojelerime göre çabuk kurudu. Sanırım aldığımda dükkana yeni gelmiş olmasının ve aldığımdan beri pek açmamamında bunda etkisi var. Bu arada top coat önerisi olan varsa bekliyorum.


Diğer markalara haksızlık olmasın ama Türk markaları içinde benim favorim Pastel'in ojeleri... Zaten sizlerle paylaştığım resimlerden de anlaşılıyordur. Diğerleriyle karşılaştırdığımda daha hızlı kuruyor. Rengini iki katta rahat veriyor. Yapıları da bence gayet iyi... En azından fiyatı düşünülünce pek hayal kırıklığına uğramıyorsunuz.


Tabi ben rahat durur muyum? Daha iki gün geçmeden yeni bir şeyler deneyeyim ama renk heba olmasın diye üzerine Elf'ten aldığım Matte Finisher'ı geçtim. Baş parmağıma biraz kalın bir tabaka halinde, diğerlerine ince sürdüm. O yüzden arada fark var. Bence her iki hali de güzel... Bu sonbahar ve kış favori rengim desem haksızlık olmaz sanırım. Eğer siz de mat cila isterseniz piyasada bir sürü var. Hatta Pastel de çıkardı. Ben de Elf'inki olduğu için alma gereği duymadım. Siz alıp, deneyebilirsiniz.


Son olarak artık yurtdışından alamasak da mat ciladan bahsedeyim. Kalın bir tabaka sürerseniz yukarıdaki gibi bir görünüm elde ediyorsunuz. İnce sürdüğünüzde çok mat olmadığı kesin. Çok çabuk kuruyor. Kokusu da rahatsız etmiyor zaten. Ağır bir yapısı yok. Elf'ten aldığım bir ojeyi sevmediğimden bahsetmiştim. Daha doğrusu fırçasını sevememiştim ama bu cilanın fırçası ince ve kullanımı da rahat... Buna benzer renk tavsiyeleriniz varsa bekleriz efendim...

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş Pastel bu aralar baya atakta çok parlıyo ojeleri zaten :))
    Bu ELF kredi kartınla aldın dimi :(( :D Şişeleri ne kadar pastelin boyunda mı daha mı küçük ?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Elf Cosmetic UK sitesinden almıştım Matte Finisher'ı ama artık yasak nedeniyle pek mümkün değil. Gümrükten geçirmiyorlar çünkü. Şişesi hemen hemen aynı Pastel'le...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...