11 Kasım 2011 Cuma

Tekcan'dan Dünyaya...


Ne zamandır görüşemedik değil mi? Sitenin bahçesinden eve gelip post atabilirsem görüşürüz aslında ama gezmekten, sonra da yemek yeyip uyumaktan pek fırsat bulamıyorum.

Malum geçen hafta Kurban Bayramı'ydı. Bizimkilerde tası tarağı toplayıp soluğu memleketlerinde aldı. Tabii, Peri Hanım hastalanıp, bayramı yatakta geçirdiği için evde bana arkadaşlık etti. Çok sıkıldığım için birbirimizle uğraştık. Neyse ki sonunda İstanbul'dayız ve biraz yol yorgunu da olsam çok iyiyim.


Bu arada Peri Hanım'ın geçen hafta doğum günüydü. Kutlamalara, sürprizlere biraz sinir olsam da yaşın ilerliyor diyerek dalga geçip, ben de yeni yaşını kutladım. Benim ne zaman doğduğum belirsiz. Ot biçme zamanı mı neymiş. Peri'nin annesi beni sokakta bulduğundan hangi ay doğduğumu pek çıkartamıyorlar.

Bu arada Peri'nin gerçek ismini de deşifre ettim. O şekilde de hitap edebilirsiniz. İzin veriyorum. Umarım sizin Kurban Bayramı'nız, Peri gibi yatakta ya da benim gibi evde tıkılı kalarak geçmemiştir. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...