5 Ağustos 2011 Cuma

Project 10 Pan: Bitirme Projesi Bitti!


Evet, bir milyon gün sonra yeniden merhaba... Bu ara kendimi fanfiction(hayran hikayesi) okumaya ve yine yazmaya adadım resmen. Özellikle Harry Potter'ın sonuncusu da artık vizyona girdiği için kendimi frenleyemiyorum. Sanki çok yakın bir arkadaşımı yavaş yavaş kaybediyor gibiyim. O nedenle son demlerimizin tadını çıkarmak ister gibiyim.

Bu ürünleri bitireli çok oldu. Bir aydan fazla diyebilirim. Özellikle cilt bakım ürünleri birkaç hafta sonra dibi bulmuştu. Peki ben bu dönemde neler yaşadım?

Bir kere maskara ve allığı bitireceğim derken verem olacaktım. Deli ettiler beni. Çünkü bu aşırı sıcaklarda makyaj yapmak işkence gibi geliyor. Son günlerde zaten haftanın 2 günü makyaj yapıyorsam, diğer günler sadece güneş kremimle dışarı çıkıyorum. Çünkü sıcaklar herkes gibi beni de bezdirdi.

İçlerinden tekrar tekrar alacağım tek ürün sanırım Rebel Parfüm... Çünkü kendisi bu sıcak günlerde favorim olur. Diğerleri için zaten bir şey söylememe gerek yok. Bu işe başlarken ki amacım zaten bir an evvel bitirip, onlar yerine başka ürünler denemek istememdi. Keranove saç spreyine de hayır diyemem. Kozmetik dükkanlarında bulursam alacağım bir üründür kendisi...

Bir de sürpriz yapayım. Çok yakında yeni ürünlerin tanıtımları ile karşınızda olacağım. Bu da şimdilik sır olarak kalsın.

Peki siz Project 10 Pan hakkında neler düşünüyorsunuz? Yazın biz de öğrenelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...