10 Aralık 2011 Cumartesi

Ah Benim Olsa... Keşke Benim Olsa...


Aralık ayındayız malum... Herkes harıl harıl yılbaşı için hazırlık yapıyor. Benim yılbaşı için şu aralar yaptığım tek şey iş yerine küçük bir ağaç almak olacak. Öyle gelenekmiş ya da Hristiyanlara özenme falan değil derdim. Bu tarz incikli boncuklu şeylerle oynamayı çok severim. Hem de işyerinin o sıkıcı ortamı biraz renklenmiş olur hesabındayım sadece...

Buna rağmen ne yorucu iş temposu, ne özel hayatımdaki sorunlar beni bir dilek listesi yapmaktan vazgeçiremez. Listemde neler yok neler... Sıradan hayatımda sahip olamayacağım şeylere değil göz gezdirmek, dönüp bakmam bile. Ancak bu yılbaşı bir değişiklik yapıp hayallerimi boş şeylerle doldurdum. Sokak kedisi misali asla erişemeyeceğim şeyleri ekledim ki görünce, okuyunca siz de çok şaşıracaksınız. Belki aldığım piyango biletine ikramiye vurur da bütün bu isteklerime malum reklamdaki insanlar gibi paraları saç, saç, saçarım. Umut fakirin ekmeği ne de olsa...

{1} İlki bu elbise... Bana çok feci şekilde Olivia Wilde'nin geçen sene Golden Globe ödül töreninde giydiği şu elbiseyi anımsattı. Modeli değil de daha çok işlemeleri, uzun kuyruklu eteğini çok sevdim ben. Oh, alıp giyecek aynanın karşısında prenses edasıyla süzüleceksin valla. Fiyatı  275 Dolar...

{2} Diğeri bayanların vazgeçilmezi olan ayakkabılar... Benim başkalarından neyim eksik dedim. Christian Louboutin marka bu ayakkabıyı tek geçtim. Önü açık değil, platformlu ve benim gibi ortalama boya sahip birisi için topuk boyu kurtarıcı mübarek... Fiyatı mı? Bir ayakkabı için Ütopya! 1500 Dolar...

{3} Benim çanta manyaklığım vardır. Bu çantayı görünce delirdim ama onu alacak para bende ne gezer. Victoria Beckham her yere bununla gidiyormuş. Kendisini de hiç sevmezdim ama ilk defa ortak bir noktamız çıktı kadınla. Loewe marka bu çantanın ikinci el fiyatı bile cep yakıyor. Tam 4.500 Dolar... Çüş yani... Sıfırı ne kadardır bilmiyorum.

{4} Oldum olası Mustang'lere hayranım. Amerika'da bulunduğum dönemde ne zaman galerilerin önünden geçsem gözüm kayardı. Filmlerde görürdüm, böyle alevli falan spor dizayn edilmiş Mustangleri... Eh, Türkiye'de de pek Mustang sahibi yok. Ben de bir ilk olurum artık. Son model Mustang fiyatları yurtdışında 20000 ile 50000 Dolar arasında değişiyor.

{5} Bir Roma tatili hiç fena olmazdı değil mi? Şöyle beş yıldızlı bir otelde kalacak, sabahtan akşama kadar Roma sokaklarında dolaşacaksın. Yeni yıla da orada gireceksin. Heyt bea! Adamlar zaten krizde her şey ucuzlamıştır orada şimdi.

{6} Eh, bir tek taşım olsun artık, ama o sahtelerden ya da iğne ucu büyüklüğündekilerden değil. Şöyle tanımlarken dişim kadar derler ya, hani onlardan bir tane... 5 karat büyüklüğünde, damla kesimli, bu yüzük mesela çok güzel olurdu. Olmadı, piyango çıksın, ben de Nil gibi tek taşımı kendim alırım. Fiyatı mı? Yaklaşık 60.000 Dolar...

Şimdi baktım da benim bile gözüm korktu listeden. "Bu ne bea! Höh!" falan oldum resmen. Zenginin malı züğürtün çenesini yorarmış. Benimki de o hesap... Bu uçuk listeden sonra kendime yeni yıl için en azından sahip olabileceğim şeyleri içiren bir liste daha yapacağım. Hadi bakalım... Siz de dökülün bakalım eteğinizdeki taşları... Yeni yıl olsun olmasın böyle istekleriniz var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...