27 Aralık 2011 Salı

Gerçek Dilek Listesi {Peri Kutusu}


Aslında sağlık, mutluluk, huzur diye başlamam gerekir. Ancak nedense insanlar hep maddi şeylere öncelik tanıyor. Bende ikiyüzlülük yapmayıp bundan bahsetmeyeceğim.

Şuradaki yazımda bayağı uçuk şeylerden oluşan bir liste yapmıştım. Pek yorum gelmediği için sanırım isteklerim ya gerçekten çok uçuk bulunmuş ya da bazılarına göre sanırım gayet sıradan(!) kalmış olmalı... Her neyse gerçekliğe dönüp, bu sene maddi olarak sahip olmayı istediğim birkaç parça şeyi sıraladım. Her ay birini almayı düşünüyorum şahsen. Eğer alırsam burada da yayınlarım belki.

1) Siyah Straplez Elbise: Markası, kumaşı önemli değil. Buna benzer bir elbise istiyorum. Genelde gece için bu kadar dekolte şeyler giymem ama bir tane yedekte durmasında fayda var. Ne zaman giyileceği belli olmaz. Sanırım Koton'da buna benzer bir şey görmüştüm.

2) Aubry Deri Süet Çanta: Çanta manyaklığımın olduğunu söylemiştim. Bu çantayı Ebay'de tesadüf eseri dolaşırken buldum. Günlük hayatımda buna benzer çantalar çok işimi görüyor. Ancak fiyatı beni biraz aştı. Kargosuyla 130 Dolar... Satıcı Güney Koreli. Pazarlığa yanaşır mı acaba?

3) Diorshow Mascara Azure Blue: Bunu ne zamandır istiyorum. Golden Rose'un buna benzer bir rengi var ama kıvamı, fırçası iyi olmadığı için bundan almak farz oldu desem yeridir.

4) Paco Rabanne Lady One Million Parfüm: Parfümün imza gibi olduğunu düşünenlerdenim. O nedenle aynı zamanda dolabında 5-10 tane şişesi olanlardan olmadım hiç. Belli dönemlerde bir-iki parfümüm olacak onları kullanacağım. Bu parfümü de bir denemek istiyorum.

5) Platform Topuklu Siyah Ayakkabı: Platformlarla yürümeyeli uzun zaman oldu. Bu ayakkabıya benzer bir model Bambi'de görmüştüm. Bir deneyip göreceğiz artık.

Peki, sizin Dilek Listeniz'de neler var?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...