7 Aralık 2011 Çarşamba

OPI: Tickle My France-y


Renk hakkında söylenecek çok fazla söz yok. Her kıyafetle rahatlıkla kullanılabilecek, risk almak istemeyenlerin rengi olacağını düşünüyorum. Üstelik hata yaparsanızda sorun yok. Kesinlikle belli etmiyor.


Bu oje benim tırnaklarımda nudeye yakın bir pembe olarak renk almış. Tırnağa göre renk alan ojelerden biri daha Tickle My France-y... Yani siz de farklı duruyorsa bu ten ve tırnak renginizle alakalı. Fotoğraflarla ilgisi yok.

Tırnaklarımda bir kat Kalyon + iki kat Tickle My France-y + bir kat da parlatıcı bulunuyor. Oje dışında diğerlerini gereksiz yere sürdüm aslında. O akşam biraz bol vaktim vardı. Normalde bir oje için bu kadar uğraşmam.


Son olarak kullandığım ürünler... Kalyon'un hızlı kurutucusunu aldım ve çok memnun kaldım. Oje kurumasına tahammül edemeyenler için mükemmel bir ürün. Üstelik sprey şeklinde olması da ayrı güzellik... 

Peki, siz rengi nasıl buldunuz? Bu rengin alternatifi bildiğiniz ojeler var mı?

2 yorum:

  1. bu oje yi nerden temin edebiliriz acaba bilgi verirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. bu oje yi nerden temin edebiliriz acaba bilgi verirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...