2 Şubat 2011 Çarşamba

Alix Avien Lipstick No: 61


Alix Avien'in stick rujları simli, parlak rujlardan hoşlanmayanlar için birer kurtarıcı görevi görebilir. Bu nedenle rujlarını tercih eden birisi değilimdir aslında. Yeni aldığım rujları sizlere de gösterip görüşlerinizi almak istedim.

İlk bakışta bu renk koyu görünebiliyor. Fotoğrafta pek belli olmasa da vişne çürüğü, bordo arasında bir tonu var. Göz makyajını hafif yaptığınız günlerde kullanabilirsiniz. Mesela benim gözlerim sulandığında ya da kızardığında bu renk rujlarla makyajımı dengelemeye çalışıyorum. Ayrıca gece makyajına da çok yakışan bir renk olduğunu düşünüyorum. Bu tona yakın bir glossla dikkatleri çekmeniz çok zor olmaz.




Yapısı çok yumuşak... Sürümü kolay. Ben aynasız bile denedim ki bu konuda kendime pek güvenemem. Kutusu da oldukça kaliteli. Metalik gri olması da ayrıca hoşuma gidiyor. 4 gr ağırlığında...

Rujun başka bir özelliği de Türkiye'de üretiliyor olması. Artık Türkiye'de üretilen ürün görmek neredeyse imkansız hale geldi. Fiyata gelirsek 18 TL... Ben bu ruju bir alana bir bedava kampanyasında görmüştüm. Tabi kaçırmadım. Peki tekrar alır mıyım? Kesinlikle alırım.  Eğer renk skalasını incelemek isterseniz buradan siteye göz atabilirsiniz.

Peki siz Alix Avien'in hangi renk rujlarını kullandınız. Bu rujlar hakkındaki düşünceleriniz ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...