28 Şubat 2011 Pazartesi

Laura Mercier Eye and Lip Makeup Set


Şuradaki yazımda Cosme-de alışverişimden bahsetmiştim. Set sadece üç parçadan oluşsa da benim bayağı hoşuma gitti.

Lip Glacé (Rose) 4.5g
Full Blown Volume Mascara (Black) 5.7g

Cosmetic Bag 21cm x 7cm x 6.5cm



Rimel için şunu söyleyebilirim ki kesinlikle uzun kiprikler istiyorsanız denemelisiniz. Onun dışında pek bir özelliği yok. Kokusu rahatsız etmiyor, yapısı kıvamı da çok akışkan değil. Benim için tek kusuru fazla hacim vermiyor ki volume mascara adı bence biraz abartı olmuş. Eğer dolgun kirpiklere sahipseniz sizin için ideal olabilir. Yalnız aplikatörü kısa olduğu için belki sürerken rahatsız hissedebilirsiniz.



Setin içinde benim favorim elbette ki glosstu. O kadar şahane bir kokusu var ki puding mi desem, sütlü kahve mi bilemiyorum. Şunu belirtmeliyim ki yapışkanlığı kesinlikle rahatsız etmiyor. İçindeki o kocaman parıldayan simler ise harika... Gloss kutunun içinde, mercan rengine daha yakınken dudaklarıma uyguladığımda daha pembemsi bir hal aldı. Gerçi benim için sorun değil.  Bir daha alır mıyım? Kesinlikle evet!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...