23 Şubat 2011 Çarşamba

Replikler Mimi | İlk Mimim

Fanfiction forumunu ve blogunu severek takip ettiğim Darkangel beni mimlemiş. Bu benim ilk mimim olduğu için başta ne yapacağımı pek bilemesem de olayı çabucak kavradım.

İzlediğim dizi, film ya da animelerdeki unutamadığım replikleri paylaşacağım bu yazıda. Çoğu blogger romantik filmlerin repliklerine yer vermiş. Benimde bir farkım olsun birkaç Türk filmini araya sıkıştırayım dedim. Belki sizin beğendikleriniz arasından çıkar.


Hayalet

Molly: Seni seviyorum.
Sam: Ben de…
Molly: Ben de ne demek? Bana bir kez olsun seni seviyorum demiyorsun hep “Ben de!” diyorsun.
Sam: İnsanlar “Seni seviyorum.” der ama onun asıl anlamını asla bilmezler.



Pretty Woman

Edward: Sana hiç fahişeymişsin gibi davranmadım.
Vivian: İşte şimdi davrandın.


Kinky Boots

Charlie Price yaptığı kısa topuklu çirkin çizmeyi Lola’ya gösterir ve fırçayı yer.

Charlie Price: Ama bu ayakkabılar çok rahat.
Lola: Seks rahat olmamalı…

Konuşmaya kulak misafiri olan bir çalışan ise aynen şöyle diyor: “Neyse ki böyle düşünen bir tek ben değilmişim.”

Aynı filmden başka bir replik
Lola: Seks topukta gizlidir.

Anlamı ise; topuklu ayakkabılar bacak kaslarını gergin tuttuğu için karşı cinsi daha fazla etkilermiş. (Ya da böyle bir şey…)



BOF’un birçok komedi sahnesi vardı ama benim favorim nedense bu…

Boys Over Flowers

Go Jun Pyo: Hey temizlikçi
Geum Jan Di: Ne var? (Resmen çığırır.)
Go Jun Pyo: Eminim o eski teknede bayağı sıkılmışsındır. Söyle hadi beni gördüğüne çok sevindin değil mi?
Geum Jan Di: Sen gelene kadar keyfim gayet iyiydi.


Gelelim Türk filmlerine… Küçük bir çocukken haberlerden önce verilen çizgi filmlerin başını kaçırmamak için ondan önce yayınlanan Türk filmlerini de izlerdik kardeşimle…

Bu filmin ben de yeri ayrı gerçi. Sağ olsun kardeşim ve en yakın arkadaşım –sanki anlaşmışlar gibi- Amerika’ya gideceğim dönemde aşağıda geçen diyalogu o kadar çok tekrarladılar ki artık ne zaman bir cümlenin içinde “Amerika” sözü geçse aklıma bu film geliyor.



Neşeli Günler

Ziya: Ben Amerika’dayken…
Kazım: Sen nerdeyken, nerdeyken?
Ziya: Amerika’dayken…
Kazım: Haaa! Amerika’dayken…



Vizontele

Veli: Baba akü yok.
Latif: Farları açık unutursan tabi biter.
Veli: Baba akü komple yok. Aküyü çalmışlar. Kaputu açmışlar bir de aküyü çalmışlar. Hadi kaputu açmasalar neyse…

Benden bu kadar... Ben de bu mimi sevgili Kalinka'ya gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...