19 Şubat 2011 Cumartesi

Komşunun Külü


Bugün sürprizlerin ardı arkası kesilmiyor. Annemin komşusu, oğlunun Almanya'dan getirdiklerinden bize de ayırmış. Üstte gördüğünüz Kamill El Kremi ve çikolatalar beni ne kadar sevindirdi anlatamam. Bir bayanı mutlu etmenin yolunun çikolata ve kozmetikten geçtiğini erkekler neden anlayamıyor, bir türlü aklım almıyor.

Kremi ilk defa deneyeceğim. Kokusu bana küçükken kullandığım Arko nemlendiricisini anımsattı. Üzerinde Almanca yazdığından ben de Almanca bilmediğimden internette bakındım.  Bir sitede buduğum yazıda kremden şöyle bahsedilmiş.

İçerdiği avokado yağı ve aloe vera ile cildi koruyucu ve nemlendirici yoğun bakım kremi içeriğindeki papatyanın yoğun gücü ile cildinizin bakımını sağlar,rahatlatıcı ve hoş bir etki yaratır.İçerdiği Avokado yağı ve Aloe vera ile cilde yoğun ve hızla nüfuz ederek nemlenmesini sağlar.

Resimleri uyduruk bilgisayar kamerasıyla çektiğim için çok kötü çıktı. Lütfen idare edin. Eğer telefonumu bekleseydim çikolatalar çoktan midemde olurdu. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...