22 Şubat 2011 Salı

İlk Elf Siparişim Işık Hızıyla Geldi!

Şuradaki yazımda Elf Cosmetics'in free shipping kampanyasını duyurmuştum. 15 şubatta verdiğim sipariş tam bir haftada elime ulaştı. Elf'i bu hızından dolayı kutluyorum. Ayrıca ürünler eksiksiz elimdeydi. Gerçi henüz kontrol etmeye fırsat bulamadım. 

Ben shipping olarak European standartı seçmiştim. Kutunun üzerinde Air Mail yazıyor. Ayrıca fiyat küpürü de bulunuyor. (Cheapsmell, Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın. Hala yollardasın.) PTT'de hiçbir şekilde müdehale etmemiş kutuya. Olduğu gibi bana göndermişler.



Baloncuklu koruyuculara sıkı sıkı sarmışlar. Kutu azıcık yamulmuştu ama bunlar korumuştur diye düşünüyorum.


Peki bunların tanıtımları yapılmayacak mı? Elbette yapacağım ama telefonum hala gelmedi. Ah KVK!!! Fotoğraf makinemde çalındığı için telefonum gelene kadar bekleyeceğiz. Üzgünüm.

Ve siparişlerim... Fırçalarım o kadar amatör ki ELF beni bir süre idare eder deyip 5 tane seçmişim.  Peki neler söylemişim?



Lipstick - NEW Classy
Hypershine lip gloss - Honey
Luscious liquid lipstick - Baby Lips
Studio Makeup Mist & Set
Matte Finisher Clear Nail Polish
Nail Polish
Blush and Bronzer Compact
Powder Brush
Concealer Brush
Eyeshadow C Brush
Blush Brush
Angled Foundation Brush

2 yorum:

  1. Güle güle kullan. Makinen için de geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Daha iyileri sizin olsun efendim. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...