3 Şubat 2011 Perşembe

Golden Rose Beauty Multicolor Diamonds Lipgloss No: 03


Severek okuduğum Salıncakta İki Kişi adlı blogda şuradaki Victoria Secret glossu görmüştüm ve çok beğenmiştim. Ne yazık ki VS'yi her yerde bulmak mümkün olmadığı içinde nette gezinirken Golden Rose'un altın ışıltılı bu glossunu buldum.

Golden Rose'u açıkçası pek adam yerine koyduğumuz yok... Birçok blogda bu markanın ismi dahi anılmıyor. Üvey evlat muamelesi görüyor. :) Ancak ben özellikle renkli rimel arayanlara bu markayı tavsiye ediyorum. Yeşil ve moru gerçekten çok iyi. Amerika'da online satış yapan sitesi bulunan bir marka Golden Rose... İsterseniz buradan siteyi inceleyebilirsiniz.  


Glossa gelecek olursak altın ışıltıları içeriyor ki ben bunu çok sevdim. 7.4 gr ağırlığında ve birçok markanın glossunun iki katı... Kutusu da fena değil. En azından çantanızda kırılma olasılığı yok. Fırçası da zaten resimde görüldüğü gibi sünger olan glosslardan değil. Tek kusuru kokusunu hiç beğenmedim. Golden Rose'a tavsiyem koku meselesine bir çare bulmaları... Fiyata gelirsek şimdiye kadar aldığım en ucuz ürün...

Bu glossun VS kadar ışıltılı olmadığının farkındayım ama şimdilik elimde olanla idare edeceğim. Bir de Makyaj Aynam koruma kabı olmadan ürün satanlara sinir oluyordu. Golden Rose'un hangi ürününü alsam bana ya kutu da ya da jelatini açılmamış şekilde veriyorlar. Bu da benim için bir artı.



2 yorum:

  1. Görürsem deneyeceğim ben de bu glossu. Umarım çok yapış yapış değildir. Ambalaj konusuna gelince, en son aldığım Maybelline rujun dışı içler acısı bir halde. Üzerine bir sürü şey yapıştırmışlar. Hepsinin izi kaldı bir güzel! Yapmayın, etmeyin kutulayın şunları...

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle denemelisin. Flormar'ın supershine glossları bunun yanında daha yapışkan kalıyorlar. Genelde tezgahtarlar yapıştırıyorlar o bantları. Kendi sattıkları ürünlerden prim aldıkları için. Kodları falan var. Ben genelde açılmamış istiyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...