24 Aralık 2010 Cuma

Samantha Who? | Hafıza Aranıyor!


Adı: Samantha Who?
Tür: Romantik, Komedi
Sezon: 1
Bölüm: 15
Yayınlandığı Kanal: ABC
Yapımcı: Cecelia Ahern, Donald Todd

Oyuncular:
Christina Applegate - Samantha Newly
Jennifer Esposito - Andrea Belladonna
Kevin Dunn - Howard Newly
Melissa McCarthy - Dena
Tim Russ - Frank
Barry Watson - Todd Deepler
Jean Smart - Regina Newly


“Bir gün gözünüzü hastanede açsanız ve hiçbir şey hatırlamasanız ne yapardınız?”

Samantha Who’nun ana konusunu işte bu temsil ediyor. Dizi bir trafik kazası geçiren Samantha’nın hastane odasında uyanmasıyla başlıyor. Bir bakıyor etrafında insanlar var ama onların kim olduğu hakkında Samantha’nın en ufak bir fikri yok. Annesini, babasını, en yakın arkadaşını, sevgilisini bile hatırlamıyor.

Yeni hayatına alışmaya çabalarken, bir yandan da eski hayatını öğrenen Samantha işinden, davranışlarından hatta kendinden bile nefret eder hale geliyor.


2. sezonu bitmiş, final yapmış ama ben daha yeni başladığım için resmen utanıyorum. Dizinin dört bölümünü izledim. İlk dakikalarında bana Sophie Kinsella’nın “Beni Hatırladın Mı?” adlı kitabını anımsatsa da dizinin farklı bir tadı var. Özellikle Applegate’in tavırlarına mimiklerine hayran kaldım. Annesi rolündeki kadın ise tam bir emsal… Konuşma tarzı, bakışları ödüllere layık cinsten.


Bölümler yaklaşık 22 dakika. İnsanı kasan uzun sahneler yok. Her şey sitcoma uyacak şekilde akıp gidiyor. Bazen yakalamakta zorlanabilirsiniz ama sıkılmayacağınızı garanti edebilirim. 

Oyunculuk bakımından ödüllü bir yapım izlemem de beni ayrıca tatmin etti. Dizinin tadı bozulmaz ve iki sezonu bitiririm diye umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...