12 Aralık 2010 Pazar

Evde Kalmış Kadınlar Böyle Olmalı


Neden böyle bir başlık mı attım? Şuradakiyazımda The Woman Who Still Wants To Marry dizisinin tanıtımını yapmıştım. Düşe kalka diziyi bitirdim çok şükür. Beni hayal kırıklığına uğratmadı nitekim.

Yine benim tercihim karakter karakter gidecek olursam:



Lee Shin Young - Muhabir

Bir muhabir olan kızımız zamanında sırf yurt dışına gidip mesleğinde kendini geliştirmek adına sevgilisini bırakıp gitmiş. Tabi acısı kötü çıkmış sevgilisi onu terk etmiş. İyi de etmiş. Yoksa dizinin asıl konusuna asla gelinmeyecekmiş. 34 yaşına geldiğinde bir gün kendisini hala yalnız buluvermiş. Gerçekten karakterler içinde sevimli bulduğum biriydi Shin Young. Evde kalmış gibi gözükse de bu durumdan şikayetçi görünmüyordu. İşinde daha da yükselmek için elinden geleni yapıyordu ki bu da takdire değer. Onun asıl dert ettiği doğru insanı bulamamaktan şikayet etmesiydi. Özellikle kızdığında yüzünün yamulmasına ve kendini yatağa atıp sızlanmasına çok gülmüştüm.



 Jung Da Jung – Tercüman

Üçlü içinde evlilik mevzusunu en çok kafaya takan bireydi Da Jung. Özellikle milletin kendisi için ayarladığı buluşmalara gitmesi bizim görücü usulü buluşmaları hatırlattı. Hiç vazgeçmemesi ise onun en sevdiğim özelliğiydi. Ülkenin en iyi tercümanlarından biri olması zaten bunu gösteriyor. Nedense her türlü terslik onu bulsa da gerçekten arkadaşlarının hep yanında oldu.



Kim Boo Ki - Danışman

İşte benim favorim. Tavırlarıyla, giyimiyle, saç modeliyle bayıldığım insan… Sırf kullanıldığını düşündüğü için kaç yıllık nişanlısından ayrılmış ve kendisini evli erkeklerden intikam almaya adamış. Sonunda hırs yapıp işinde sözü geçen, saygı duyulan nitelikli bir birey olmuş. Başta karakter hakkında fazla bilgi verilmese de insanlara özellikle kadınlara karşı çok anlayışlı olması beni çok etkiledi. Peşinden koşan erkeklere yaptıkları ise bazen iyi oluyor dedirtecek cinsten.


Ha Min Jae - Müzisyen

Sırf bu şahıs için başlamıştım diziye. Memnun kalmadım desem yalan olur. Buradaki saç stilini pek sevemesem de hareketleri, davranışları süperdi. Sırf iddia için girdiği oyunda gerçekten âşık olacağını o da bilemezdi ama sonunun mutlu bitmesi en güzel tesellim. Shin Young suratına kahve dökmekle tehdit ettiğinde “Eğer bunu yaparsan ben de seni öperim.” demesi beni bitirdi. Saçını beyaza boyaması ise ayrı hikâye.



Na Ban Suk - Doktor

Doktor olmasına rağmen (sanki bu evlenilecek erkek olmak için bir avantaj) hala kendine göre birini bulamamıştır. Önce Shin Young’la ilgilense de onunla beraber olamayacağını anladığından rotayı başka bir yöne çeviriyor. Tartışmasız dizideki en komik adam. Da Jung’la tanıştıktan sonra hareketleri daha da komikleştiriyor. Bence komedi dizilerinin en aranılan ismi olmalı bundan böyle. Çünkü mimiklerini bu kadar iyi kullanabilen bir insan daha zor bulunur.


Yoon Sang Woo – Pilot

Shin Young’un eski sevgilisi her ne kadar başta tekrar onunla birlikte olmak istese de sonunda bu işin olmayacağını anlıyor. Eski sevgilisinin genç biriyle birlikte olmasına karşı çıksa da kendisi aynı duruma düştüğünde dertleşmeleri, birbirlerine sevgililerini anlatmaları çok güzeldi. Gerçi ben eski sevgiliden dost olmaz görüşünde olan birisi de olsam bile bu dizideki dostluk hoşuma gitmedi değil. Gülme komşuna gelir başına hesabı….

Üç kadın üç farklı hayat… Aslında bu görüntü birçoğumuzun artık etrafında rastladığı bir manzara.  Kariyeri uğruna kendini feda eden kadınları nedense köle muamelesi yapılıyor. Neden erkekler yaptığında normal bir şey gibi karşılanıyor da aynı şeyi kadınlar yaptığında hırslı, bencil, gözü doymak bilmez oluyor. Bunu güzel bir yolla anlatmış dizi. O yüzden benden 10/8 aldı. Kırdığım iki puan da tesadüfleri bu kadar fazla barındırmasından oldu. Azıcık gerçekçi olsakç Koskoca Seul’de millet hep mi birbirini buluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...