5 Aralık 2010 Pazar

Yamato Nadeshiko Shichi Henge



Mükemmel Japon Bayanı Yapma Sanatı
Diziyi Darkangelhome sitesinde tanımıştım. Konu olarak bana farklı gelmişti. Zaten aminesi ve mangası da olduğuna göre bence kesinlikle izlenmeliydi.


Takano Kyohei (Kamenashi Kazuya):

. Düzeyi: Dondurulup sonsuza kadar izlenebilecek bir numaralı erkek 

Yakışıklı çok asabi bir üniversite öğrencisidir. Aynı zamanda parası da yoktur. Sık sık bayanların zaman zaman da erkeklerin tacizine maruz kalmaktadır. Bana kalırsa bir çocuk kadar inatçı ve huysuzdur.   


Oda Takenaga (Uchi Hiroki),

Düzeyi: Banyo yaparken dikizlenecek bir numaralı erkek

Bilim ve sporda öne çıkar. Dahası ikebanada çok iyidir. Sakinliğiyle beni en çok etkileyen karakterdir. Önce gözlemleyip sonra harekete geçmesi bence en iyi yönüdür.

Toyama Yujinojo (Tegoshi Yuya)

Düzeyi: Aynı yatakta uyumak istenecek bir numaralı erkek

Tabiri caizse bir köpek kadar sevimlidir. Yüzüne bakan insanlar hemen yumuşarlar. Eğlenecek birisini arıyorsanız ondan iyisi yok. .



Mori Ranmaru (Miyao Shintaro)

Düzeyi: Birlikte olunmak istenen bir numaralı erkek.

Tam bir kazanovadır. Bana göre elde edemeyeceği kadın yoktur. Bir hayaleti bile kendine açık edebilir ki bunu yapmıştır.


Nakahara Sunako(Omasa Aya)

Düzeyi: Bence düzeyi falan yok.

Beğendiği çocuk ona çirkinsin dedikten sonra hayata küsmüş ve göz alıcı her şeyden uzak duruyor. Biraz melankolik ve gotik diyebilirsiniz. Korku kız tanımlaması bence ona çok yakışıyor. MAkyajlı halini de burada koymazsam olmaz.


Çirkin falan da değilmiş. Gerçekten çirkin olanlar ne yapsın.

İşte benim favorim. Sunako'nun kuzeni... O kadar tatlı ki diğer bütün erkekleri geride bırakır. Bilmiş konuşması, büyümüşte küçülmüş hali, çekik gözleriyle yanaklarını sıkasım var. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...