19 Aralık 2010 Pazar

Strawberry'den İlk Siparişim | Rebel Parfüm ve Lancome Rimel


Kısa süre önce Strawberry'den ilk siparişim elime ulaştı. Üstelik ilk siparişim olduğu için yanında gönderdikleri hediyelerde beni fazlasıyla memnun etti.

İlk fotoğrafta siparişi vermem amacım Saile International Rebel Eau De Toilette bulunuyor. Bu parfüm James Dean olarak da biliniyor. Bunu Amerika'da keşfetmiş. Türkiye'de bulamadığımda resmen delirmiştim. Neyse ki Strawberry imdadıma yetişti. Özünde su çiçeği bulunuyormuş. Benim tabirimle ne ağır bir parfüm ne de kokusu hemen uçacak bir kolonya. 

 



Parfümlerden kargo ücreti alındığı için yanına Lancome Fatale Emeraude Provocante'den sipariş ettim. Yeşil rimeli ne zamandır istiyordum ancak tamamen hayal kırıklığına uğradım. Rengi griye yakın ve yeşille pek alakası yok.

Gelelim hediyelere Calvin Klein göz kalemi ve yine Calvin Klein delicious luxury ruj. Bunlarla ilgili yorumlarımı daha sonra yazacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...